***********************************************************************************************************************************************************
***********************************************************************************************************************************************************

Thursday 19 February 2015

Facebook ads activated account for online advertisemen

Biz sadece facebook reklamları satın hesabı aktive gerekiyor, sen facebook üzerinde size iş tanıtımı için ilgilenen varsa zaten 500 günlük limiti ile aktive facebook reklam hesabı, satmak. Siz sadece kampanya tasarım gerekir. Reklamlarınız yayınlanmaya başlar. Bu hesapta herhangi bir miktarın facebook çeki ekleyebilirsiniz.
  • Bu hesap, tüm ülkeler için kullanılabilir.
  • Amerikan Hesapları da mevcuttur (Amerikan IP çalışması)
  • Fore Amerikan Hesap kullanım vpn veya VPS veya RDP
  • Bu hesabın fiyatı 250 $ 'dır
  • Bu hesaptan 2500 $ 'a kadar reklam verebilirsiniz.
  • Günlük harcama limiti 500 $ 'dır
  • Bu Hesap çok mükemmel ve kullanıma hazırdır.
  • Siz fatura etiketi herhangi bir şeyi değiştirmek gerekmez
  • Fon Kaynağı zaten eklenir


Eğer facebook reklamları hesabı kullanmak için yeni iseniz o zaman ben size reklamlarınızı kurmak için yardım canlı sağlayacaktır.

Gün harcama Sınırı başına Hesap 500 $ 'dır
Çin Müşteri hesabımı kullanarak birçok (mükemmel çalışıyor)
Facebook Reklamları hesabı anında kampanyaları çalıştırmak mümkün olacak
Eğer herhangi bir zaman benden bu hesap satın alabilirsiniz
Ben skype ve e-posta adresi uygunum
Ödeme şekli Mükemmel para, WebMoney veya bitocin olduğunu
sadece bana 250 $ ödemek ve ben bunu kullanmak tam eğitim reklamları hesabı facebook verecektir.

Akılda tutulması gereken önemli şeyler

1. Bu ayarın herhangi facebook birkaç dakika içinde hesabınızı kilitli olacaktır düzenlenmiş ise ., harcama limiti, isim, e-posta, şifre .... (sadece tescilli ip yapabilirsiniz) hesap, dokunmayın ya da fatura bilgileri değiştirmek etmeyin

2. tüm çerezleri, flaş çerezleri sil ve başka fb hesabını kullanarak eğer ip değiştirin.

3. Bir siteyi veya sayfayı ... zaten başka Facebook reklamları önce eklendi (blok facebook hesabı eklerseniz sizin olduğunu algılarsa, çünkü ., örneğin facebook koşullarını http://www.facebook.com/terms.php Saygı ) Birden fazla hesabı var


  • Eğer facebook reklamları hesabı yönetemez düşünüyorsanız, ben 2500 $ ve şarj servis ücretleri gibi 50 $ ekstra için reklamlarınızı çalışacak, bana toplam web sitesi, facebook sayfası, reklamlar içeriği sağlamak (300 $)
  • Biz günlük sınırı 500 $ ile hesap, bu hesapla Facebook'a herhangi bir şey ödemeden $ 3000 $ 2500 kadar reklam verebilirsiniz var, bu accout fiyatı 250 $ 'dır
  • Ben mükemmel para, web para veya Bitcoin ile ödeme kabul. 10 dakika içinde en fazla, hesap detay alacak olan, Ödemenizi onaylamak



Bana ulaşın

Skype = Fbads9
E-posta = Rootasing101@hotmail.com